10 November 2011

gösterip vermemek!le bakıp da görmemek arasındaki yer:
bakmazsan alamazsın! da olabilir,
kör müsün daha neye bakıyosun da olabilir
almayı bilsen bön bön bakmazsın da olabilir
versem alabilir misin de olabilir
alamasan da gör yere de olabilir
verdim almadın ki de olabilir
gördüm ama vermeye değmez de olabilir
baksan bile aldığına değmez olabilir
versem versem görene veririm olabilirm 


sonra şöyle yazdım tivikır'a: gösterip vermemek!le bakıp da görmemek arasındaki yer sadece ergenlerin rezervasyonsuz girebildiği bi dilemma ki herkes giremez. amin


meğerse aynı esnada başka bişe olmuş ve bu tivik cuk oturmuş benim tivike ve sanki ben cvp veriomuşum gibi olmuş. nazlı dedi de aydım olaya. ve hemen sildim hemen elbet. bu ara pek moda silmek söz konusu arkadaşın kendisi olunca. n'apalım abi. buysa budur. yoruldum valla olmayan olamayan ama hep durduğu yerde duran hallerimizden. kafada kur yap işlet devret.  testa ai piedi
Post a Comment