19 May 2011

sabah sabah yine kafam çok karıştı ve hemen ardından ishal oldum tabi. bu yeni moda. kafam karışınca içimde kalanları götümden salmak yani. erkenden kalktım meydana kahvaltı yapmaya indim. hala sabahın o saatinde bu kadar trendy, ayık ve full NORMAL! görünmeyi nası başarıyo bu mahalledekiler diye belki 50. kez düşünerek kahaltımı yaptım gazetemi okudum. sabahları meydanda kahvaltı yaparken de hep içimde bişe sıkışıyo yoldan geçenlerle yolda oturanlar arasındaki anlayamadığım farklılığa takılıp kalıyorum. neyse. kalktım nalbura gittim. dönüşte nalburun karşısındaki kendini antikacı sanan eskici dükkanının sahibi sırrı süreyya önder posterlerinin etrafına onlarca türk bayrağı yapıştırmış son rötuşları yapıo ve bağıra bağıra söyleniyo: pkk'lı bu orospu çocukları hem de yobaz. laiklik elden gidiyo bunların yüzünden..... durdum. baktım. içim sıkıştı yine karnım burkuldu bişe diyemedim devam ettim yürümeye. ezik hissettim bi de. eziğim ya şimdi burda söölim o zaman: elden giden bişe varsa eğer kesin sizin gibi antikacı geçinen eskici bozuntusu 3. sınıf vitrin meraklılarından gidiyodur. elindeki bant diline yapışsın da konuşamaz ol!
şimdi geçer ishalim :)
Post a Comment